שירותי PMO
הקמנו יחידות ניהול פרויקטים רבות בארגוני תשתית ומערכות מידע מהגדולים במשק. אנו מיישמים PMO ברמות השונות של הארגון – PMO המלווה פרויקט מרכזי או פרויקטים מרכזיים, וכן PMO ברמת הנהלה בכירה המבצע תכנון ובקרה ברמה האסטרטגית.

PMO בגופי פיתוח ומערכות מידע
- הקמת משרד ניהול פרויקטים לפרויקטי מחשוב.
- הקמת תוכניות עבודה, ניהול לוחות זמנים.
- ליווי שלבי הפרויקט השונים, כולל היערכות למכרז, אפיון על, אפיון מפורט, פיתוח, בדיקות.
- ניהול תוכניות עבודה, ניהול פורטפוליו, תכנון ובקרת משימות צוותי העבודה, בקרת פרויקט ודוחות בקרה.
- מעקב תקציבי.
- ניהול ובקרת שלב העלייה לאוויר.
- הכשרת אנשי PMO.
PMO תשתיות ובינוי
- שירותי תכנון ובקרת פרויקטים בתחומי ההנדסה האזרחית.
- הקמת לוחות זמנים בסיסיים ושירותי ניהול לוחות זמנים.
- קידום חסמים ודוחות בקרה.
- תכנון ראשוני ובחינת היתכנות.
- בקרה ניהולית במהלך הפרויקט.
- בקרה תקציבית ומעקב התקדמות, דוחות בקרה.
- בקרת חוזה, הארכת תקופת ביצוע.
- בקרת לוחות זמנים של קבלני משנה.
תפקידי ה- PMO משתנים בהתאם לענף, ארגון ולפרויקטים המנוהלים. פעילות ה- PMO יכולה להתייחס לנושאים הבאים:
מתודולוגיה – הגדרת תהליכי עבודה לתכנון, ניהול ובקרת פרויקטים
אינטגרציה – ייזום פרויקט, ניהול שינויים, ניהול בעלי עניין, בקרה משולבת אחר התקדמות הפרויקט
ניהול תכולה – מיפוי תכולת הפרויקט, דרישות, חבילות העבודה, בקרת תכולה
ניהול לוחות זמנים – בניית מערך תוכניות עבודה להשגת יעדי הפרויקט, שילוב תוכניות עבודה של קבלני משנה וצד ג'
ניהול משאבים – הגדרת צרכי כ"א, אופטימיזציה של משאבי הארגון, בניית תוכנית עבודה מפורטת
ניהול תקציב – תכנון תקציבי והערכה תקציבית, אינטגראציה בין תקציב לבין תוכנית העבודה
ניהול התקשורת – ניהול פגישות מעקב ובקרה, הפצת דוחות
ניהול סיכונים – מיפוי וניהול סיכונים
רכש – ליווי מכרזים ותהליך בחירת ספק, תיאום תוכניות עבודה מול ספקים, בקרת חוזים
מערכות מידע – יישום מערכות לניהול הפרויקט